martes, 10 de febrero de 2009

NOTA ACLARIDORA, O NO

Quan vaig començar a escriure al blog vaig pensar en que no feia falta faltar ni criticar ningú per a dir el que realment pense de tot allò folklòric que tant ens agrada. Les opinions són sempre opinions i realment conec a molt poca gent d'aquest món que realment parle clar, lliure i educadament sobre el tema, especialment quan del que es parla és d'un tercer (ja sabem tots que és quasi inherent a la condició humana el parlar o malparlar d'un tercer quan no hi està al davant).
De vegades els meus arguments poden ser complicats d'entendre, unes vegades per no voler ofendre a ningú, altres per la dificultat del tema a debatre...Quasi sempre en aquest món tan polaritzat tot és blanc o tot és negre, al folklore per a mí potser d'un color o d'altre, o gris, o rosa, o taronja, o roig, o groc, o verd, o blau, o....
Sovint en escriure ú mateix va posant els seus arguments en odre al cap, i després sempre sent la veueta "i no pot ser al contrari?, clar açó és prou complicat per diferents lectors. El que escric potser dificil d'entendre, segurament per què no està dins del meu cap...o per què igual no ha viscut el que jo sí he viscut..o no ha vist el que jo he vist...al igual que jo sovint no puc entendre el que altres diuen per què realment no sé per què ho diuen. I clar tot açó sona contradictori, no?

No hay comentarios:

Publicar un comentario

EL MÓN DEL FOLKLORE

REFLEXIONS PERSONALS AL VOLTANT DE LA MÚSICA I EL BALL TRADICIONAL VALENCIÀ I EL SEU ESTAT ACTUAL

Aquest no és un blog per a criticar ni defensar ningú. És un blog on exposar les meues pròpies idees al voltant d'allò que hom coneix com a folklore. Sempre i baix el meu punt de vista parle d'allò que sé, he vist o ha succeït davant meu.